Är det ett aprilskämt?

Då var det dags för mitt första yogapass på Ayamayogas studio för året och jag ska erkänna, min smidighet är inte riktigt densamma som den var i december. Det knakar i både ben och höfter bara jag tänker tanken på "knuten" eller "duvan", men hela kroppen längtar efter att köra igång igen. Men när jag läste vad tanken med kvällens klass var; twist & turn, så hoppas jag på att det är ett litet aprilskämt, även om jag vet att det kommer att kännas underbart när jag väl är där.

Mitt fysiska mål med yogan under året är att stå stabilt på händer och huvudet utan att behöva en säkerhetlina i form av en vägg och mina mentala mål är att landa i mig själv och balansera upp lite mer av den kvinnliga yin-energin. 
 
Men först är först och jag ser fram emot kvällens Global yoga. Självklart så uppdaterar jag när jag är klar. 
 
Önskar dig en härlig onsdag! 
 
Namaste
 
/Alexandhra
 
Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0