Äsch då...

Jag missar yogan i lite mer än en vecka då jag är hemma med mina små tjejer och min "plikt" som mamma kommer före, men tänkte ändå vara lite flitig och köra lite egen yoga här hemma.

En tanke som jag har haft angående att komma upp på handstående, då det kan kännas lite läskigt utan en vägg att stå emot och skrämmande om man slår runt, men om man kommer upp på handstående från bryggan så landar man istället åt "rätt" håll om man nu måste ramla och då känns det nog inte lika läskigt.... tänkte jag....

Så jag ställde mig lite uppvärm (ett par bensträck och händerna rakt ut i luften) och sedan upp i en brygga. Jag kände att påsken hade satt sina spår på min hmm "smidighet" och jag kom halvvägs upp innan jag rasade ner som en hög på golvet, skrattandes över mitt övermod och min starka önskan om att vara som en ballerina.
 
Jag får helt enkelt ta nya tag i morgon, men i dag mina vänner, i dag så kör jag mental yoga, i soffan tillsammans med mina små hjärtan på 4 och 6 år kollandes på superlördag.

Önskar dig en härlig lördag!

/Alexandhra

Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0