"Allt för konsten..."

Hittar du lösningar eller hittar du problem?

Jag körde lite yoga i helgen, eller rättare sagt jag försökte att köra lite yoga här hemma, men mina barn var väldigt kärvänliga just då jag skulle yoga, så jag fick både ett och två barn på mig hängandes på min rygg eller i ett ben. Men vad är det man säger; "Allt för konsten" eller i detta fallet "Allt för yogan", men jag kanske ska tillägga att jag även fick pussar när de hängde upp och ner och då kan det ju inte bli fel.
Blev bara lite extra krydda för balansen och styrkan samt ett bra tillfälle att fokusera på andningen. Även att hålla fokus mellan de ständigt nya frågor som kom; -"mamma kan vi göra det och det och det?"
"- phss jaaa visst phss gör ni deeet ahhhh"

Känner dock att jag längtar till Ayamayogas studio nu, men hade i min positiva världsbild förträngt att jag är mamma 100% en vecka till, men så kan det vara och att vara mamma är ju en gåva.

Ta hand om er där ute i regnet alla yogisar!

/Alexandhra

Bild: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0