Wow! Vilken känsla, vilket pass!

Vilken känsla, vilken klass och vilket avslut på inomhusterminen! Jag hade en tanke om att dagens tema eller dagens ord skulle vara Grace efter väldigt kloka ord från en yogamästare till Patricia som uttryckte sig att hur ont det än gör eller hur jobbigt det än är, gör det med grace precis som i livet. Så dagen till ära så försökte jag att ha det mantrat i huvudet och det gick nästan hela vägen, men det var lek på schemat och då ingår det lite bus.

Vi tränade på att stå på händer och på underarmarna samt huvudet och jag ska erkänna att visst så saknas det styrka i min bål, med det tar sig.... och fortare än jag kunde tro. Jag älskar verkligen den där känslan när man hittar rätt, när jag själv kan påverka balansen utan att rasa ihop som en klump och både sakta gå upp och sakta gå ner med lite kontroll. Och när man står där upp och ner med och försöker att andas och vara graceful medan armarna börjar skaka och magen krampar, men när man hör "Bra precis! Fortsätt så" då spelar det ingen roll att det känns som man ska kräkas, för det känns så bra och att man är på rätt väg.

Det tog ganska bra detta passet,så det kommer nog att lämna efter sig lite träningsvärk till i morgon, men det är en skön känsla och speciellt när det var ett sådant härligt pass som jag kommer att leva på länge.

I morgon är det uteyoga på piren i Karlshamn för er som vill komma och testa. Det är måndagar och onsdagar kl 18.00 och man skänker det man vill till en liten Hello Kittybudda. Passa på att prova om du känner för det. Du kommer inte att ångra dig!

Ha det underbart i sommarvärmen! På återseende!

/Alexandhra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0