Så rätt det kan bli

Ja då har jag äntligen varit på yoga igen efter ensamma veckor med barnen samt en influensa som fullkomligt slog undan benen på både mig och mina barn, men i dag var jag tillräckligt ok för att i alla fall kunna vara med och flåsa någonstans längst bak i rummet.

Dagens Globalyoga gick i beachtemat då flödet hette "On the beach" men jag hade missuppfattat det namnet då jag läste lite snabbt i förbifarten på Ayamayogas sida på facebook i morse och läste något annat och antagligen så säger det mer om vad jag tänkte på i dag, men vi fick oss i alla fall ett gott skratt och är det något som gör livet värt att leva så är det skratt och yoga!

Jag känner att även om jag inte har haft tiden eller utrymme att gå på alla klasser, så är det ändå helt ok spann i min rörlighet även om det tar ett par gånger att komma in i det igen, men om man jämför med innan yoga så är det så otroligt stor skillnad.

I morgon är det yin yoga och jag ser väldigt mycket fram emot det. Det är bara ett par pass kvar innan sommaruppehållet och Ayamastudion flyttar ut till piren måndagar och onsdagar, så håll koll på hemsidan om ni vill komma och testa yoga.

Så från en väldigt glad, nöjd och trött yogi så tackar jag för i dag och så ses vi i morgon igen!
Ha det underbart i vårvädret och var snäll mot er själva

/Alexandhra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0